Dakikalarla yarıştılar, hayat kurtardılar: 112 ekibine teşekkür belgesi
Şanlıurfa, 26 Haziran (Hibya) - Şanlıurfa’da epilepsi nöbeti geçiren bir hastaya zamanında ve doğru müdahalede bulunan 112 Acil Sağlık ekibi, gösterdikleri başarılı çalışma nedeniyle teşekkür belgesiyle ödüllendirildi.